Search This Blog

Sunday 8 May 2011

DiArI : My KoLeKsI

Assalamualaikum,...






Hehehe,.. Banyak tak bear kat gambar tu,.. Comel tak bear-bear tu??? Kalau korang nak tahu, itu antara koleksi bear yang saya ada dicampur sikit dengan yang anak buah punya,..


Koleksi ni sekadar suka-suka @ hobi sahaja,.. Tiada lain selain sekadar suka-suka hehehe,..


Dulu masa kecil-kecil, susah nak dapat,.. Bila minta, mak tak bagi,.. Bila dah dewasa ni, ada duit sikit, belilah sendiri,..


Ada yang cakap saya macam budak-budak sebab jadikan bear sebagai koleksi,.. Terpulanglah apa orang nak kata yang penting saya suka dan gembira dengan apa yang saya buat,..


Walaupun mempunyai banyak koleksi bear, ianya tidak mencacatkan kedewasaan saya,.. Kalau tak percaya tanyalah pada orang yang punyai hobi yang sama,.. hehehe,..


Dan kebanyakan wanita, suka jika dapat hadiah bear,.. Hanya segelintir sahaja yang tidak suka,.. 




Setakat ini saje,.. Tata titi tutu,..

2 comments:

  1. sukanyer ko ngan teddy bear ek...ni dah macam blh buka kedai teddy bear ni...hehhehe

    ReplyDelete
  2. hehehe aku memang suka Ab,.. berlumba dengan anak buah aku

    ReplyDelete