Search This Blog

Sunday 8 May 2011

DiArI : SiCoMeL

Assalamualaikum,..






Nampak bear kat gambar tu besarkan? Sebenarnya kecil je,.. Saiz dia sesuai untuk digantung kat handphone ataupun beg,..


Bear ni comel je,.. Saya beli ketika pergi Klang baru ni,.. Satu untuk saya dan satu tu untuk anak buah saya,.. Saya beli untuk anak buah sebagai kenangan dan untuk diri sendiri sebagai koleksi,.. 


Cubalah teka antara dua tu mana yang saya punya, mana yang anak buah saya punya,.. Cepatlah teka, asah cikit minda korang hehehehe,...


Apa??? tak de benda lain ke nak beli??? Ohhh bukan tak de, tapi itulah yang telah menawan hatiku ini,.. Apa boleh buat,.. Hanya mampu ambil dan bayar hahaha,..


Walaupun saya minat dengan jadikan bear sebagai koleksi, tapi tidaklah sampai kemaruk sangat,..






Sampai disini dulu,.. Tata titi tutuuu,..



No comments:

Post a Comment